Tuesday 17 April 2012

: Kau dan Aku vs Tentang Rasa :

Zhi Zie says : 


Aku tersesat menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkanku lepas penatku
Tuk sejenak lelap di bahumu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Kau titipkan cahaya terang
Tak padam didera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Dapatkah selamanya kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Azma says :


 Walau hanya satu kata
Penuh makna
Pastikan Kita bisa
Dengarkan suara hati



Kau dan aku selalu
Untuk selamanya
Kau dan aku selalu
Untuk bersama

Cinta kita kita sama
Walau rintangan melintas
Satukan harapan demi kau dan aku
Di masa depan

No comments:

Post a Comment