Tuesday 17 April 2012

: Di antara Kita vs Keranamu Kekasih :

Zhi Zie says : 


Di antara kita
Tersimpan satu
Rasa cinta oh...
Andai kita disatukan
Maka terjalin sebuah ikatan
Di antara kita
Memang punya
Cita rasa yang sama
Kita pastikan bersama
Walaupun masa belum menentukan
Engkau dan jua aku
Jangan dipisahkan
Tiada yang rela
Pertahankan jua
Perhubungan kita
Selagi terdaya

Berdoalah kita
Agar tali kasih
Ini direstui oh...
Jujur dan saling percaya
Haruslah ada dalam bercinta
Akan aku berjanji
Takkan kumungkiri
Itulah yang pasti
Engkau takkan kuduakan
Kerna di antara kita
Punya cinta yang sama
Kau dan aku akan bersama
Tiada yang dapat memisahkan kita


Azma says : 

 Bila kuimbas lagi
Terusik peristiwa dulu yang mengguris hati
Terkulai-kulai diri bila cinta didustai
Oleh insan yang pertama aku sayangi

Bila aku kenangi
Hidupku tak lagi ceria seperti dahulu
Tiada lagi keindahan yang aku rasai
Ohh... selama ini teguhnya cintaku
Pada mu kekasih

Oh oh oh...
Tidak ku menjangkakan ini 'kan terjadi
Bila sidia undur diri dan memutus cinta
Alam kurasakan suram
Tiada lagi beri simpati

Oh oh oh...
Ternyata kejujuran salah ditafsirkan
Rupa-rupanya di hatimu dia yang bertakhta
Mengikis semarak cinta yang telah kita bena
Seindahnya di syurga

Kekasih...
Kita berdua menjalin kasih
Yang akhirnya terpisah jua
Ku rela kau pergi

 

No comments:

Post a Comment